onsdag 7. mars 2012

tut tut....!

Endelig har jeg fått rullestolen min. Gleder meg veldig til å ta denne i bruk nå. Sliter litt med å justere alt på den slik det passer meg 100% , og ergoterapauten min har det veldig travelt de neste dagene.
En dårlig kombinasjon med utålmodige meg.....

Men regner med det ordner seg snart.

Inntil videre så får jeg bare testa den litt frem og tilbake i min lille stue. .

Gruer meg litt på hva folk tror om meg da.. Er hun så lat at hun ikke orker å gå lenger? Hvorfor gikk hun igår, og ikke idag? osv..

Mange tanker lurer seg frem innimellom,selv om JEG vet jeg har gjort det rette med å anskaffe meg ett slikt flott hjelpemiddel nå. Gleder meg til å ta den i bruk på slike dager jeg ellers ville bare sittet i sofan hjemme. Nå kan jeg fordi om jeg er litt sliten, ta meg en tur på shopping eller andre steder.

Som jeg sa før her: så jeg er 100% sikker på at dette er riktig for meg, så får bare resten av verden tro hva dem vil og mene hva dem vil:) Det viktigeste er jo tross alt at jeg får mer frihet.

og her er vidundret:


Med motor å greier, men kan også brukes manuelt. kjekk løsning i starten dette her hvertfall.



Ingen kommentarer: