torsdag 15. mars 2012

Redd for roser?

Denne helga tilbrakte jeg på Rica Rock City Hotell. Og må virkelig si at dette var ett meget koselig hotell. Fine rom og gode løsninger på det meste.Og ikke minst veldig god mat. Nesten så man glemte at man var der for  å lære noe på kursene, som jeg gikk.

Men det eneste jeg ikke likte var deler av veggpynten på rommet mitt. Rommet var stort sett veldig pent, men jeg hadde litt problemer med å ligge i senga der. For lå jeg der med lyset på, fikk jeg følelsen av at tornene til rosene ville fange meg.  Eller at den halve månen i taket ville ramle ned i hodet på meg. SÅ da jeg skulle legge meg hadde jeg en underlig sermoni før jeg klarte å falle til ro.
 Som jeg sa: Rosa var fin, men likte ikke tornekrattet hengende rett bak hodet mitt. Så da jeg så på tv på kveldn før jeg la meg, nøt jeg den gode og grønne stolen i kroke der.
Veldig koselig. Sovnat jo egentlig ganske greit , bare jeg fikk overbevisst meg om at dette bare var ett bilde. Ingen enkel jobb og bli enig med seg selv......

Søndag morgen våknet jeg faktisk uthvilt da. For det var jo en himmelsk seng å sove i. Men samtidig må jeg bare jeg si det å våkne med han "hans rotmo" står og synger til deg om morgenen ikke er det mest idylliske. 


Ikke for det; jeg liker hans rotmo og trønderrodck jeg da. så gjorde ikke meg noe om at på vei til badet fant jeg teksten til "itjnå som kjæm tå sæ sjøl" vevd inn i golvteppet i gangen der.

Så totalt sett håper jeg på flere netter på dette hotellet ja:)



Ingen kommentarer: