lørdag 14. januar 2012

Støvete vekt


Under sofan min står det en nedstøvet vekt. Jeg vet den finnes der liksom, men føler veldig sjeldn behovet for å teste om den virker. Som det fremkommer på bildet så er det jammen ett par hybelkaniner som klamrer seg fast også. 

Men over til denne vekta igjen. Jeg var så uheldig at jeg skulle teste den da, og tror jammen den må vise feil jeg ja.:(  Er helt sikker på det..... Eller har jeg gått opp litt i vekt i jula? Ikke mye, men bittelitt. 

Og bittelitt opp er så sinnsykt feil når man driver å går NED....... så flere tiltak må til. 

Får bruke denne helga på å legge en fin strategi som er overkommelig, selv for meg. 

1 kommentar:

Alexia sa...

hm.....liker ikke! Hehe. Har ingen gode råd- men er vel ikke så uvanlig at jula setter sine spor. Syns du er flink uansett jeg, som prøver på egenhånd- sel kunne jeg tenkt meg å tatt av 4-5 kg bare og ikke søren om jeg klarer det.