lørdag 4. februar 2012

Scrapping


Igår kveld var jeg på en særdeles hyggelig å lærerik scrappingkveld sammen med 2 andre scrappere. 
Vi har en egen lite gruppe på FB, hvor vi har prøvd å finne en felles kveld hvor vi kan møtes og scrappe litt i lag. Teoretisk veldig enkelt, ettersom vi er bare 3 stk som skulle møtes,

 Praktisk veldig vanskelig!! Så når vi endelig klarte å treffes en kveld så ble det jammen en 7 timers økt, med veldig mye prat, og litt scrapping;) Rakk ikke så mye da, og jeg er jo rimelig fersk på dette området.

 Kan jo egentlig ingen ting, og har lite utstyr i forhold til de mer "proffe". 
Her har jeg endel av den boksen min til tørking. Og lærte fort i går at kleskliper er veldig kjekke til dette formålet.

Og så fant jeg ut at jeg ønsker meg veldig en slik sak, men litt for dyr å kjøpe seg enda. Får se hva jeg finner etterhvert. Men vi testa den ut endel og ble helt overbevist; den var skikkelig praktisk og enkel i bruk. Og om du lurer på hva denne vidundersaken heter så er det Cutle Bug.

Det lillaet på toppen av esken min ble skåret ut fra denne vidundersaken.
Og må si meg ganske så fornøyd med min første eske.

 Ikke noe spesielt flott eske, men den er MIN og den er hjemmelaget av MEG...
og jeg ble en smule stolt av det;)

Venner 
er de som kan sangen
i ditt hjerte og som
synger den for deg
når du har glemt
ordene



2 kommentarer:

Bling's blogg sa...

mamma er velidg glad i sånn scrappe og kort ting. jeg syns det er gøy å spise å limet...

chanti sa...

Hmm kanskje du kan overtale mamman din til å lære meg noen triks da?