søndag 12. februar 2012

LikenShare-urtete

For en tid tilbake så fant jeg en link til denne siden LikenShare.
 Meldte meg enkelt inn der , så jeg fikk en vareprøve for så å blogge om den, eller skrive noe på facebook om den.
 Har vært med på flere kampanjer der nå, og koser meg like mye, hver gang jeg får bli med å teste ett nytt produkt.

Prøv gjerne du også ved å følge linken HER

Akkurat nå sitter jeg og koser meg med en kopp urtete fra LikenShare
Denne teen ble jeg positivt overrasket over.

 Var mye friskere i smaken enn hva jeg trudde på forhånd. Trodde dette skulle være en typisk sånn bestemors te, noe den absolutt ikke var.

Produsenten skriver  dette:
Herbaria 6er te
Høykvalitetsråvarer fra utvalgte økologiske urter dyrket på optimale vekstvilkår gir denne urteteen en velsmakende og unik effekt.
og
Herbaria 6er te inneholder 6 utvalgte urter for en optimal  virkning for kropp og sinn. Utrenskende og vanndrivende . Blandingen består av følgende urter: Bjerkeblad, Ryllikk, Sitronmelisse, Brennesle, Ringblomst og Valnøttblader



Så er nok ganske så sikker på at jeg kommer til å kjøpe en sånn pakke når denne er tom ja. 


Andre produkter jeg har testa hittil er: drops, "sunn" sjokolade, tannkrem og te. Og nå skal jeg melde meg på en kampanje med potetgull. Så sleng deg med du også,

Dette er gøy:)

Ingen kommentarer: