mandag 9. januar 2012

Mandag igjen...

En ny uke, og nye muligheter heter det. Men tror nok denne uka blir akkurat likedan som alle andre uker. Litt negativ i dag, men dagen startet brått og brutalt med at jeg sovnet av. Våknet 15 min før bussen til ungen gikk. Og med 3 unger som sov enda, ble det jammen litt stress! Men tro det eller ei, alle ungene rakk bussen med god margin.
Og kl 8 så kom min BPA som avtalt. Så fikk rydda litt og vaska over litt rundt omkring her i dag. Og fikk jammen noen gode samtaler med henne også i dag. Så vi legger stadig nye strategier sammen for at hverdagen min skal bli bedre og ikke minst enklere.

Mens hun gjorde husarbeid har jeg skrevet ferdig klagen min til Kommunen, så nå gjenstår det bare å sende den avgårde. Tror jeg velger å levere den personlig jeg, slik at jeg er sikker på at dem får den. Hender seg ofte min kommune mister viktige sakspapirer som er sendt i posten. Merkelig greier.

Men har lenge sittet på sidelinjen og bare sett på alle feil som blir gjort rundt omrking nå, så nå er tiden inne for å skape litt kaos i kommunen slik at dem får en sjanse tik å rydde opp litt der. For slik dem holder på nå går det ikke ann å drive på.
Føler meg som en verdigløs brikke i ett altfor stort pusslespill.

Skulle gjerne limt inn hele brevet og hele saken min , men bør vel skrive etter vær-varsom-plakaten også. Så derfor velger jeg å bruke bare generelle navn på både meg og ungene og omtale kommunen for kommunen.
Hvertfall enn så lenge...

1 kommentar:

Anonym sa...

Datt innom her via Mor til Fire :) Håper ting ordner seg :)