lørdag 21. januar 2012

Hus

Nå fortiden bruker jeg masse tid på huskataloger. Sitter i timesvis og blar i kataloger, og surfer  på internett etter "Det Perfekte Hus".
Er så mye som skal passe. Vi har alle våre ønsker og behov, og lommeboka har sine behov. Så dette er ikke lett.

Har vært i kontakt med Husbanken om lån, og dem er positive, bare jeg får en sikrere inntekt enn jeg har i dag. Avklaringspenger fra Nav er visst ikke så sikkert ;) Men drive jo å søker om uføre i disse dager, så regner med dette ordner seg etterhvert jeg.
Men imens den økonomiske bite skal falle på plass, så er det jo lov å drømme seg helt bort i huskataloger.

Er jo så innmari mange muligheter.....

Kan jo vise ett lite bilde av min favoritt så langt da.

Med flytting av en vegg og småjusteringer innendørs så kan dette bli veldig bra. 

Kommer vel tilbake mer til dette byggeprosjektet mitt etterhvert regner jeg med....



2 kommentarer:

Alexia sa...

Blir spennende å følge med på den prosessen. Og krysser fingre for at det ordner seg fort da. Men greit å få tenkt seg godt om før en setter i gang også.

chanti sa...

Ja er jo veldig mye som skal stemme, mange behov som skal dekkes. Er ikke bare mine ønsker som gjelder vettu, men vi er jo tross alt 5 i familien.