mandag 30. januar 2012

Kinohelg:)

De to minste ungene var borte i helga og vi hadde ingen spesielle planer for helga.






Så fredag tok jeg , Gubben og Max Mekker og sjekka ut denne Varg veum filmen var like humoristisk og spennende som de andre, -og kan bekrefte at det var den.

Etter en inspirerende reklame i kinolokalet så måtte vi jammen på kino lørdagskveld igjen. Makan til spenningsfilm er det lenge siden jeg har sett altså. Rakk ikke å puste mellom hver actionscene. Så anbefaler alle som liker action filmer om å se denne. 

Og avslutta denne kinohelga med filmen Pus med Støvler. Den samme katta som er med i shrekfilmene. Så filmen var underholdende den. Og med 3D-effekten så sovna man ikke av denne heller. 

Men vens vi venta på filmen skulle begynne så dukka det opp en rar figur i fojaen. Se selv ;
Det blåe rundt han er det jeg som lagde, det er ikke blåe vinger han har på seg. Det gjorde jeg for at folk 
ikke plutselig finner seg selv på ukjent bloggside. Ganske smart tenkt syns jeg;) Jeg liker jo den anonyme siden av denne bloggen.

Men denne pingvinen ga alle barna som ville ha en skikkelig god klem og håndhilste eller vinka til dem som ikke turte den klemmen dem egentlig hadde lyst på.  
-Mine to små ville gjerne ha seg en klem av denne søte pingvinen ja:)

Ingen kommentarer: