tirsdag 10. januar 2012

Fin sofa løsning:)


Ikveld har vi sittet å sett på Tid For Hjem på tv2. Og i kveld lagde dem en stue i skikkelig 70 tallsstil. Litt gyselige og uvante farger etter min smak, men jeg likte ene veggen dem lagde der.


Syns denne bibliotek-løsningen var helt genial altså. og den sofa-lignende saken der så jo kjempegod ut.  Så en sånn tror jeg jammen jeg må få mannen til å lage når vi bygger nytt hus. Bare en litt annen blanding av farger.......... ENIG?

Og er ikke bare jeg som fikk lyst på en sånn krok. Bendik lagde en fin skisse av sitt prosjekt som han vil ha på rommet sitt. Litt andre farger og litt annen variant. Men ligner jo ganske da??

 Blir du sjokkert over at det står LILLA på fargen på putene der?- Det ble ikke jeg..... Bendik er en skikkelig lilla-gutt, på en tøff måte. 


1 kommentar:

Alexia sa...

tøft at Bendik planlgger sånt, liker det! Og får masse å blogge om du nå tenker jeg, med husbygging på gang?